donderdag 1 september 2011

Little girls








There are a lot of advantages about being the fortunate mom of two girls.
For example: there are lots of pretty dresses in my house!
And if the girls are not wearing them,
I can do lots of beautiful things with them.


Er zijn een hoop voordelen aan het voorrecht om de moeder te zijn van twee meisjes.
Er zijn bijvoorbeeld  een hoop mooie jurken in mijn huis!
En als de meisjes ze niet dragen,
kan er ik een heleboel andere mooie dingen mee doen.







3 opmerkingen:

gerrie zei

Prachtig,die mooie jurkjes!!
Tja dat heb je niet met 2 jongens in huis!
groetjes gerrie

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

Herken het ik had drie van die meiden hahaha al was er 1 bij die niet van de jurken was ..... prachtige jurkjes mooi op foto gezet ....fijne dag lieve groet rosita

Unknown zei

Prachtige jurkjes zeg, ja, ik herken dit wel van mijn twee nichtjes, ook ik hou van die echte meisjesspulletjes!
Liefs, Sonja

Een reactie posten