maandag 14 november 2011

Almost perfect





Soms kom ik iets tegen wat ik wel mooi vind, maar het is het net niet helemaal.
Dan hou ik het vast, bekijk het van alle kanten, leg het weer terug en pak het dan toch weer..
Dit keer besloot ik eens een gokje te wagen.

Sometimes I see something I like, but it's just not quite it.
I will hold it, look at it from every side, put it back and pick it up again..
This time I decided to have a gamble.


Zie je wat ik bedoel...net niet.
See what I mean...not quite it.



Dus ik ging aan het werk, met spuitverf, lint, en een gedroogde roos.
So I went to work, with spray paint, ribbon and a dry rose.








Zie je wel, veel beter!
See, much better!






En toen werd ik geinspireerd.
And then I got inspired.














See, Bridget, not once did I use the words easy and fun! 
(click on Bridget)

Zie je wel Bridget, ik heb geen enkele keer 
de woorden gemakkelijk en leuk gebruikt!
(klik op Bridget)