zondag 1 januari 2012

New beginnings





I love the fact, that we can start again every year.
That we can leave things behind and start with a clean slate.
I LOVE New Year's resolutions, but this year I'm being realistic about it.
I used to set my goals so high, 
that I was only setting myself up for failure and disappointment.

So for me this year, no drastic diets or grandiloquent* resolutions,
this year, my plan is to enjoy, to have loads of fun and smile a lot.

My plan is to spend lots of cuddle and giggly time with my kids,
lots of snuggle time with my husband and have a blast at blogging,

I plan to take good care of myself and do lots of things that I like to do 
instead of mostly doing things that I have to do. 

I know I still have a struggle ahead of me,
 but in between cries, I'm planning on lots of laughing.

Hang on 2012, 
I plan on having the best year ever!

*such a pretty word, I don't care if it's the right word,
I love it and I'm hereby planning on using it all over my blog in 2012 ;)


What are your New Year's resolutions?



*******
Ik hou van het feit, dat we elk jaar op nieuw kunnen beginnen.
Dat we dingen achter kunnen laten en met een schone lei kunnen beginnen.
Ik ben DOL op goede voornemens, maar dit jaar ben ik wat realistischer.

Ik stelde meestal zulke hoge doelen, 
dat het bijna onmogelijk was om niet te falen,
en stevende onvermijdelijk af op falen en teleurstelling.
Dus voor mij nu geen drastische dieeten of hoogdravende voornemens,
dit jaar is mijn plan om te genieten; 
ontzettend veel plezier te hebben en veel te glimlachen.

Mijn plan is om veel knuffeltijd en giecheltijd met mijn kinderen door te brengen,
Veel knuffeltijd met mijn man en ik ben van plan om intens te genieten van het bloggen. 

Ik ben van plan om goed voor mezelf te zorgen 
en veel dingen to doen die ik leuk vind om te doen 
inplaats van alleen maar dingen te doen die ik moet doen.

Ik weet dat ik nog een aardige strijd moet leveren, 
maar tussen het huilen door 
ben ik van plan om veel te lachen.

Houdt je vast 2012, 
Ik ben van plan om het beste jaar ooit te beleven!


Wat zijn jouw goede voornemens?