donderdag 22 maart 2012

Sunshine






I can´t begin to tell you, how happy I am that it´s spring.
There is something about being surrounded 
with singing birds, sunshine and flowers,
that is just absolutely amazing.
There´s something about being surrounded with pollen too,
but  will choose to ignore that.

I am full of plans and energy.
I want to finish working on my garden, take lots of pictures, 
start running again and enjoy as much sunshine as I can.
And I´m glad to be able to say: 
Goodbye winter;
hello Spring! 


Ik kan je niet uitleggen, hoe blij ik ben dat het lente is.
Er is iets aan het worden omringd 
door zingende vogeltjes, zonneschijn en bloemen,
wat absoluut geweldig is.
Er is ook iets met het omringd worden door pollen,
maar ik kies er even voor om dat te negeren.


Ik zit vol met plannen en energie.
Ik wil de tuin afmaken, veel foto's maken,
het hardlopen weer oppakken en zoveel mogelijk van de zon genieten.
En ik ben blij dat ik eindelijk kan zeggen:
tot ziens winter;
hallo lente!