zaterdag 20 augustus 2011

Early bird




Ik heb er altijd van gehouden om vroeg op te staan.
Voordat iedereen wakker wordt is het even net
alsof ik de enige ben op de wereld,
en ik geniet dan van de rust
en de schoonheid van de ochtend.
Sinds ik kinderen heb wordt het wel wat moeilijker
om vroeg op te staan,
en af en toe moet ik mezelf mijn bed uitslepen.
Maar vanmorgen was het licht zo prachtig
 dat ik er wel uit moest om foto's te maken.
En inderdaad er was niemand in het park,
(op een man met een hond na,
die me een beetje vreemd aankeek).
En ik genoot (bijna) in mijn eentje van de ochtendpracht.






I've always loved getting up early in the morning.
Before everyone's awake, for a moment it's just like I'm the only one in the world,
and I enjoy the rest and beauty of the morning.
Since I have children it's a bit harder to get up early in the morning,
and sometimes I have to drag myself out of bed.
But this morning the light was so wonderful,
I just had to get up and make pictures.
And there was no one in the park,
(Except for a man and his dog, who looked at me rather strange.)
But I enjoyed the morning beauty practically by myself.







6 opmerkingen:

Thuis bij Tjits zei

hoi Mirjam, via het blog 24homes kom ik bij jou terecht en ik geniet heel erg van je mooie foto's!
ik vind het net als jij heerlijk om vroeg om te staan om even het gevoel te hebben alleen op de wereld te zijn.. en helemaal fijn om dan met je fototoestel erop uit te gaan, puur genieten!
ik wens je net zoveel plezier met je blog als ik heb en ga je graag volgen, als je zin hebt kom gerust ook eens bij mij langs.

lieve groet, Tjits

Unknown zei

Via het prachtige blog van de dames van 24 Homes kom ik nu hier bij jou mooie blog terecht en ook maar meteen volger geworden want ik denk dat ik je mooie foto's niet wil missen :)
Lieve groet van Sonja

Oude lappen zei

Tuurlijk ook via 24 Homes langs gekomen. Wat heb je een leuke blog zeg. Prachtige foto's!!! Tuurlijk word ik ook volger.
groetjes
Liliane

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

Prachtige foto's hoor en laat die man maar lekker kijken hahaha ben via via op je mooie blog gekomen en heb me gelijk als volger aangemeld ... lijkt het je leuk je bent op de mijnen ook van harte welkom .... voor nu een fijne dag ...lieve groet rosita

bea zei

Beautiful pics, I love the spider web.

bea zei

Beautiful photos - love the spider web.

Een reactie posten