zondag 27 november 2011

Glitter



Van mijn vriendin KJ. van 24 homes kreeg ik dit hart. 
Ik was bezig met een kerst knutsel projectje 
en dit was net wat ik nodig had om het af te maken.

My friend KJ from 24 homes gave me this heart 
and I was working on a little Christmas craft project 
and this was just what I needed to finish it. 


Ik verwijderde het lint en verboog het een beetje.

I removed the ribbon and bended it a little.


Toen bespoot ik het een klein beetje met goud en witte verf.

Then I spray painted it a little with gold and white paint.


Ik maakte er een lint aan vast.

I attached a ribbon.


Met een nietmachine (stapler) maakte ik het vast aan de fotolijst 
en ik voegde er behang aan toe.

With a stapler I attached it to a picture frame and added wallpaper.



Doe het niet zoals ik, maak eerst het lint vast en dan het behang!

Don´t be like me, first attached the ribbon and then the wallpaper!


Toen maakte ik twee vogeltjes vast aan de hoeken van de lijst.

Then I added two little birds in the corners of the frame.


Toen voegde ik led kerstlichtjes toe.

Then I added some led Christmas lights.


Zo ziet de achterkant eruit.

This is what the back looks like.


En dit is de voorkant.

And this is the front.







Als je denkt dat ik creatief ben 
dan moet je een keer op bezoek gaan bij de blog van mijn vriendin KJ
Geloof me...je moet gaan kijken!


If you think I´m creative, you should go and visit my friend KJ´s blog
Really.....trust me, you should go!